Monday 28 August 2017

Hoe Om Te Gebruik Tegniese Analise Puts Sell


Hoe om te gebruik Tegniese Analise om Puts Sell 'N voorbeeld waar ingelyf Basiese Tegniese Analise gelei tot My Verdubbeling My geannualiseerde opbrengste, trillings die Register Twee keer 'n bedryf, en is nog steeds bevry my kapitaal meer as een maand Early Vandag, Ek wil jou wys 'n paar voorraad kaarte wat mooi eye-opening. Nou, ek weet dat tegniese ontleding is nie almal se ding. Maar ek is 'n sterk geglo dat die diepste waarhede is altyd eenvoudig. Nie simplisties, let wel, maar duidelik en ongekompliseerd. So het die tegniese ontleding ek oefen is redelik basiese dinge - ek meestal op soek na handel reekse of kanale, waarskynlik ondersteuning en weerstand vlakke, en oorverkoopte of oorkoop aanwysers. Dis dit. Maar jy weet wat? Ek vind dit is al wat ek regtig nodig het, en die resultate spreek vanself. Die identifisering van 'n Trading Range - TOL Hier is 'n grafiek op luukse huis bouer Tol Brothers (TOL) Ek sit saam aan die einde van Desember 2014: Dit dui daarop dat die voorraad in hierdie pragtige $ 30- $ 38 handel reeks aan die gang naby aan 2 1/2 jaar was. (Nice vir-opsies gebaseer waarde beleggers wat hierdie soort situasies kan ontgin. Nie so lekker vir tradisionele, voorraad-net beleggers wat pas oor die laaste 2 1/2 jaar spin hul wiele in die voorraad.) Nou, een ding wat jy sal sien, is dat die handel reeks Ek het geïdentifiseer is nie volmaak nie. Byvoorbeeld, in 2014, in die einde van Februarie en vroeg in Maart tydperk, TOL kortliks verhandel ver bo $ 38. En dan later in die jaar tydens die middel van Oktober mark beswyming, die voorraad ook kortliks verhandel onder $ 30 / aandeel. Daarbenewens dwarsdeur die grootste deel van 2013, die voorraad werklik kon nie handel dryf verby die $ 35-vlak. Maar wie gee om? Die Doel van Tegniese Analise Die doel van tegniese ontleding is nie presies vas te stel presies wat 'n voorraad gaan doen en op die presiese tydstip dit gaan om dit te doen. Die doel van tegniese ontleding is om net help om te bepaal wat is meer geneig om te gebeur en wat is minder geneig om te gebeur in die nabye toekoms. En as dit betrekking het op opsie handel in die algemeen - en meer spesifiek die verkoop of skryf wan - dit is al wat ons regtig nodig het. Hier is 'n baie eenvoudige formule - verkoop wan by ondersteuning en koop dit terug teen weerstand. OK - daar is meer as wat ek doen as net dit, natuurlik. Trouens, ek bied 'n 5 week opleiding wat uitspel my hele kriteria vir uit 'n waarde belê georiënteerde perspektief te kies, die opstel van, en dan besturende kort put ambagte. Maar die punt is, basiese tegniese ontleding is 'n waardevolle hulpmiddel wat ek gebruik om my te help keer dat my set-ups en my handel bestuursbesluite - en dit kan jou help met jou tydsberekening, sowel, selfs al is jou handel of te belê benadering is anders as myne . En die grafiek in die artikel hieronder sal jou wys wat ek bedoel. Basiese Tegniese Analise en skryf Puts Die technicals was nie die enigste rede vir my kort put ambagte op TOL. Ek is ook van mening die voorraad is redelik gewaardeer, die onderliggende grondbeginsels was klank, en dat dit 'n goed run besigheid met baie finansiële spiere. In kort, TOL was 'n ideale kandidaat om sit op skryf, aangesien wan is in wese versekeringspolisse. My benadering is om net te skryf wan - of versekeringspolisse - op 'n hoë gehalte maatskappye toe ek verskeie redes kan identifiseer waarom die aandele van die maatskappye is onwaarskynlik om handel te dryf laer, of laer deur baie, in die nabye toekoms. In die geval van TOL. Dit beteken inisieer my kort sit posisie wanneer die voorraad kon die handel of of naby die onderpunt van die handel reeks, en potensieel die sluiting van daardie posisie as of wanneer die voorraad terug na die bopunt van die reeks verhandel. 'N put verloor waarde op drie maniere - die verloop van tyd, 'n stygende aandeelprys, en 'n afname in geïmpliseerde wisselvalligheid vlakke. Daar is niks noodwendig verkeerd met verlaat van 'n kort sit posisie waar die onderliggende aandeel hoër is verhandel. Dikwels sal die posisie verval waardeloos as jy aanvanklik gehoop of beplan het dit sou. Maar wanneer die kort in die gedrang bring vinnig waarde verloor uit beide 'n stygende aandeelprys en gereelde tyd verval, sal jy vind dat jy dikwels kan sluit in 'n meerderheid van potensiële winste die handel in 'n fraksie van die tyd. En dan vry te maak jou kapitaal veel vroeër so kan jy uitgaan en die volgende geleentheid te benut. En soms, wanneer dinge uitwerk net reg as hulle hier gedoen het, kry jy die geleentheid om weer in die handel en lui die register twee keer. So check hierdie grafiek wat 'n paar gedokumenteer ambagte Ek hardloop in 'n model portefeulje in die aged Belegging Club toon. Super Sized Winste Danksy Technische Die heel eerste punt wat ek wil maak is dat ek baie gelukkig oor die tydsberekening van hierdie twee bedrywe. Ja, wanneer en waar ek geloop en opgewonde die ambagte is gebaseer op die monitering en ontleding van die TOL voorraad grafiek, maar ek wil nie hê jy om te dink dat die kaarte is altyd perfek nie, of dat ek daarop dui dat ek altyd die top spyker of onder in 'n handel. Toegegee, hierdie voorbeeld lyk mooi handboek, en ek wil net al my ambagte uitgewerk sodat foutloos. Die belangrikste afhaal hier is dat jy nie perfek te wees nie (of moet jy verwag om te wees). Dit is genoeg dat jy in die algemene omgewing om die tydsberekening reg. Glo my, dit is al wat jy regtig nodig het om goed te groot winste maak. Nou, praat van opbrengste, laat ons sien wat hierdie twee bedrywe geproduseer word. Verdubbeling My Reeds Groot Opbrengste Ek persoonlik teiken 15-25% geannualiseerde opbrengs op my kort put ambagte. Vir my is dit 'n baie uitvoerbaar teiken. Dit is dalk nie die mitiese super sexy driedubbele syfer werklike (teen geannualiseerde) gee terug wat die internet bemarkers hyping hoërisiko handel stelsels graag tout. Maar as jy konsekwent string saam 15-25% geannualiseerde ambagte, jy gaan baie goed doen oor die lang termyn. Trouens, as ek oorspronklik opgestel beide weergawes van hierdie handel, is hulle twee geprojekteer om 15-16% geannualiseerde opbrengs terug oor hul verwagte hou tydperke as gehou totdat verstryking en die aanvaarding van die put betrokke waardeloos verval (dws as TOL kon die handel in of bo die trefprys van die handel). Maar kyk wat gebeur wanneer jy in staat is om die hoewe tydperk verkort, vry te maak jou kapitaal, en nog slot in 'n meerderheid van oorspronklike maksimum winste 'n handelsmerk se is: TRADE # 1: $ 32 Februarie 2015 Kort Put Ingegaan 2014/12/29 PRYS: $ 32,66 / aandeel Opgewonde: 2015/01/13 PRYS: $ 36,04 / aandeel

No comments:

Post a Comment