Saturday 30 September 2017

Gratis Pokemon


gratis pokemon Is jy moeg van teling vir die perfekte IVS, vir sekere nature, of sekere vermoëns? kry jy moeg om te probeer om 'n Ditto van 'n vriend van Safari met die IVS jy soek te vind? doen wat jy wil die meeste slegte $$ span wat jy ooit wou. goed dan is jy het die regte man gevind. dit is reg. im weggee gratis pokemon. Wel, amper. Ek vra net vir twee (of 3) dinge: Vriend kodes en / of mega Stones van X weergawe. Ook, 'n Xerneas met 'n beskeie of vasbeslote Nature met 'n eienskap wat help met hul aard. im nie vra vir 'n groot, so vir diegene wat gaan om te kla, ophou om butthurt oor my baie eenvoudig VERSOEK. im probeer om my Safari diversifiseer. Ook, im te lui om my X weergawe te probeer en kry die klippe op daar te speel. (Ek het al die Y Weergawe mega klippe.) As jy sekere pokemon wil, laat my weet. im nog steeds die oordrag van pokemon uit al die pad terug van geslag III. al die Pokémon Ek het het 5 of 6 perfekte IVS. die meeste van em is EV opgelei, maar 'n paar is nie. stuur vir my 'n lys van die pokemon jy soek, en ek sal so gou as wat ek kan om jou te kry. Ek het skool en werk, so as ek 'n rukkie neem, asseblief verstaan ​​dat ek nie al die vrye tyd in die wêreld het. geniet die spel, almal. & Laquo; Geredigeer deur Silver Revan-117 op 19 Februarie 2014 & raquo;

No comments:

Post a Comment