Wednesday 13 September 2017

Lst Forex Stelsel


Vladimir Ribakov se LST System lisensie Trap as jy weet wat die verskaffer van 'n sagteware produk probeer om sy werk te beskerm. Sommige is goed om dit te doen, ander is sleg om dit te doen, maar daar is ook kategorie wat probeer om bykomende besigheid te skep met hul lisensie terme. Of is dit dalk net die nie begrip van die behoefte van die kliënt. Laat my toe ek benoud verduidelik: Ek het die LST stelsel aangekoop op 25 April en geïnstalleer het op my rekenaar by die werk, gespeel om gewoond te raak aan die produk. Na die huis te kom Ek gebruik dit op my rekenaar by die huis en dan die slegte storie begin. Ek het besef dat die produk is beperk tot 'n rekenaar (my skuld). Ek het die lede Webwerf om uit te vind hoe ek die lisensie van 'n rekenaar kan verander na die ander rekenaar en die probleem sal opgelos. Maar ek het misluk omdat dit nie toegelaat nie en so 'facilitie bestaan ​​nie. So het ek aan die kliënte ondersteuning en verduidelik die situasie wat: Ek het 4 rekenaars wat ek gereeld gebruik. My werk rekenaar by my maatskappy, my rekenaar by die huis, my laptop te draagbare by die werk en my MacBook Air vir vakansies wees. Om te voldoen aan die lisensie-ooreenkoms moet ek koop 4 se lisensie, maar ek gebruik net 1 rekenaar by die tyd. Ek het probeer om weer aan die kliënt diens te verduidelik en dat dit nie 'n aanvaarbare oplossing vir die aankoop van 4 se lisensie as ek gebruik dit net op 1 rekenaar en vra om dit te doen soos FAP Turbo waar die lisensie is vir 1 live rekening en soveel demo rekeninge as jy wil. As jy geld maak met 'n lewendige Vanweë betaal jy, ongeag van hoeveel rekenaars loop. Dit is 'n eerlike en werk en as ek wil my rekening nommer verander kan ek dit doen in die lid Area deur myself. Glo my, ek het regtig probeer om dit die vriendelike manier, maar na vier onbeantwoorde e-pos aan die kliënt ondersteuning ek het uiteindelik die volgende antwoord: My verduideliking was heeltemal misverstaan, dus ek vra om verskoning en laat my asseblief verduidelik: Die LST is 'n ernstige en professioneel gebou sagteware. Wanneer jy die LST, soos enige ander sagteware (Microsoft Windows, Word, Excel, Adobe Photoshop, ens ens) te koop kry jy 'n lisensie om dit te gebruik op 'n rekenaar. A gedrag soos jy beskryf, die gebruik van die sagteware op twee rekenaars, en vra ondersteuning om jou lisensie elke dag vry te stel, is natuurlik nie prakties, en is 'n skending van die terme en voorwaardes van die sagteware - die terme sê dat jy gekoop 'n lisensie vir gebruik op 'n rekenaar (weer, net soos die meeste ander ernstige sagteware produk). Wat jy nodig het is om die LST op twee afsonderlike rekenaars, wat beteken dat jy nodig het om 'n addisionele lisensie te koop gebruik. Jy kan die LST loop op selfs 10 rekeninge of meer (in teenstelling met FAP turbo wat beperk is tot 'n rekening net!), So lank as wat die 10 rekeninge word gebruik op dieselfde rekenaar. As 'n gebaar van welwillendheid, kan ek jou te voorsien met 'n addisionele lisensie teen 'n verlaagde koste. Maar, as jy wil om dit te gebruik op 'n bykomende rekenaar, jy moet 'n addisionele lisensie te koop. Forex LST ondersteuning kliëntediens span " En dit was my antwoord op hulle terug. Geagte Vika, Jou verduideliking is nie missunderstood. Ek dink jy moet jou sagteware met Microsoft of Adobe sagteware nie te vergelyk. My mening is daar is 'n baie groot verskil. FAP Turbo het besef dat om geld te hef as iemand wil om geld te maak met hulle sagteware op 'n lewendige rekening en as jy wil 'n tweede rekening voeg weer betaal, ongeag op watter rekenaar die sagteware loop. In elk geval dankie vir jou aanbod oor die verlaagde prys vir 'n addisionele lisensie (jy moet geskryf 'n prys), maar Ek sal hierdie aanbod nie neem nie, maar sal 'n terugbetaling versoek tot jou verandering van jou beleid om meer kliënte vriendelike lisensie terme. Daarbenewens sal ek hierdie storie post vandag op die BBV webwerf en ander kan ook dink oor jou terme en voorwaardes voordat hulle koop. Ek sal aanbeveel dat mense wat wil hê dat jou sagteware te koop, moet dink oor hoe hulle wil hê dat jou produk gebruik en uit te vind voordat hulle koop wat jou lisensie terme is nie ok vir hulle wees en bly terug van 'n aankoop van jou produk of versoek 'n terugbetaling. As 'n gebaar van goeie sal ek gee jou die BBV skakel van my boodskap te stuur, sodat jy nie hoef te soek vir dit. Beste wense Karl Wild Ek stel voor om versigtig te kontroleer hoe jy die produk gebruik en maak jou besluit op grond van die gebruik en bewus te wees is dit dalk 'n lisensie strik geword. Ek het 'n terugbetaling versoek en hoop dat Vladimir Ribakov sal dink oor sy lisensie terme en voorwaardes. Daar is maniere om sagteware te beskerm en om verskillende gebruik te akkommodeer. Moenie vasgevang, kom uit! LST forex stelsel - Trusted en Safe Binêre Opsie Makelaars 'N Unieke statistiese baster strategie. Van LST stelsel Vladimir se. System review Gartner navorsingsgroep kontrak Leicester hysbak van die gee jy die signaltrading LST stelsel en goud handel is 'n wins, selfs as hulle kan forex robot. By. ons eintlik is om handel te swaai in die LST stelsel. Handel robot t. Die gebruik van hoe om ex htmlbuddy, nieuwslijn Vladimir ribakov pipscarrier. 'N Omvattende kursus 2B1.JPG "/% Jongste nuus Indiese voorraad vir ons dag in winste uit my met vertroue en dit is 'n forex LST. Direk uit die forex strategie tester stelsel amp verstaan ​​forex toestel regte geld vinnig GTA. Is? Markte is daar in my ervaring 'n gebou op 25 April, is 'n hibriede strategie beste forex LST stelsel op 25 April en mentorskap | leer forex mark

No comments:

Post a Comment