Monday 4 September 2017

Iv Voorgestelde Formaat Van Sakeplanne


Die voorbereiding van jou Besigheidsplan Om 'n stewige finansiële grondslag te vestig by die begin van 'n besigheid, moet die meeste entrepreneurs kyk na leners en beleggers vir eksterne fondse. Dit is egter nie altyd maklik om mense te oortuig om hul geld te belê in 'n ander se besigheid. Die entrepreneur moet eers potensiaal leners en beleggers te oortuig dat haar sake-idee is belowend, die mark beskikbaar, bestuur van die firma se staat, en die opbrengs op belegging aantreklik te maak. Om hierdie doelwitte te bereik, moet die entrepreneur 'n aantreklike sakeplan te ontwikkel. Dikwels is die teenwoordigheid of afwesigheid van so 'n plan is die kritieke faktor in besluitneming 'n man wat uitleen of belegger se om te belê of nie om te belê in 'n klein besigheid. Verder is 'n sakeplan is 'n waardevolle bestuursvaardighede instrument, help die entrepreneur fokus op die ontwikkeling van 'n kursus vir die besigheid in die toekoms. Trouens, die primêre doel van die bou van 'n sakeplan is om bestuurs - beheer oor die maatskappy te verbeter en om die slaggate wat algemeen voorkom wat lei tot besigheid mislukking. Ongelukkig het die meeste klein sake-eienaars nooit skep sakeplanne, en die resultaat is dikwels mislukking. Volgens een sakekonsultant, "Een van die redes waarom ons voel besigheid mislukking is so groot soos dit is, is besighede is so bekommerd oor die vergadering van 'n betaalstaat elke week, het hulle nooit die tyd om 'n sakeplan te maak nie. "Die gebrek aan beplanning begin 'n bose kringloop wat uiters moeilik vir eienaars om te breek: Versuim om plan lei tot besigheid krisisse, wat ry beplanning uit skedule van die eienaar, wat lei tot meer krisisse, wat ek sien 'n direkte verband tussen die afwesigheid van 'n sakeplan en die mislukking van 'n besigheid, "sê een konsultant. Die bou van 'n plan magte bestuur om die aspekte van die maatskappy in 'n omvattende mode langtermyn oorweeg; gebruik dit om geld in te samel is sekondêr. Een besigheid ontwikkelingskonsultant beklemtoon, "Wanneer ek praat van sakeplanne, die verhoging van geld is die laaste ding wat ek praat." Wanneer dit behoorlik voorberei die besigheid beplanningsproses help bestuurders te vestig besoekpunte vir sleutelaktiwiteite en sien die groter prentjie. Die skep van 'n plan magte die entrepreneur om elke segment van haar maatskappy te evalueer (voorgestelde of bestaande) en 'n reeks strategieë te ontwikkel vir die hantering van 'n onsekere omgewing. Benewens die what-if scenario's die plan dwing die entrepreneur om te oorweeg, is daar ander voordele. 1) 'n sistematiese, realistiese evaluering van kanse die maatskappy se sukses in die mark 2) 'n manier om die primêre risiko's waarmee die besigheid te bepaal 3) 'n wedstrydplan vir die bestuur van die besigheid suksesvol 4) 'n instrument vir die vergelyking van werklike resultate teen geteikende prestasie 5) 'n primêre instrument vir die aantrek van geld in die uitdagende jag vir kapitale Hierdie hoofstuk fokus op die voorbereiding en gebruik van hierdie belangrike sake dokument; dit sal 'n sakeplan op die grondslag wat in die eerste tien hoofstukke van hierdie boek fondament bou. I. Die sakeplan Die sakeplan is 'n skriftelike opsomming van die voorgestelde onderneming die entrepreneur se sy operasionele en finansiële besonderhede, sy bemarking geleenthede en strategie, en vaardighede en vermoëns van sy bestuurders. Daar is geen plaasvervanger vir 'n goed voorbereide sakeplan, en daar is geen kortpaaie na die skep van dit. "Jou sakeplan is soos 'n padkaart," sê 'n klein besigheid konsultant. "Dit beskryf die rigting van die maatskappy gaan in, wat sy doelwitte is, waar hy wil wees, en hoe dit gaan om daar te kom." Tile plan skriftelike bewys dat die entrepreneur die nodige navorsing gedoen en het die besigheids geleentheid bestudeer voldoende. In kort, dit is die beste versekering die entrepreneur se wedstryd teen die launch van 'n besigheid bestem om te misluk of wanbestuur n potensieel suksesvolle maatskappy. Die sakeplan dien twee noodsaaklike funksies. Eerste - en belangrikste-dit lei die werking van die maatskappy deur kartering sy toekomstige verloop en ontwikkeling van 'n strategie vir volgende nie. Dit bied 'n battery van gereedskap-'n missie, doelstellings, doelwitte, begrotings, finansiële vooruitskattings, teikenmarkte, strategieë, en ander-wat bestuurders kan gebruik maak van die maatskappy suksesvol lei. 'N sakeplan gee bestuurders en werknemers 'n gevoel van rigting, maar net as almal wat betrokke is by die skep, opdatering, of verander dit. Soos meer spanlede verbind tot die maak van die plan werk geword, dit neem op spesiale betekenis. Dit gee almal teikens te skiet vir; en dit is 'n doeltreffende instrument vir die meet van die werklike prestasie, veral in die begin fase. A voorsitter van 'n hoogs suksesvolle familiebesigheid wat internasionale in omvang, swaar op sakeplanne om diverse Holdings sy maatskappy se bestuur. Hy verwys na 'n buitengewone aantal rekenaar-gegenereerde spread teen die mure van sy slaapkamer en verduidelik, "Dit is wat veronderstel is om te gebeur." Die blaaie is gevul met geskatte kontantvloeistate, inkomstestate, balansstate, prys ontleed, en ander inligting. "Hier," sê hy wys na die leë kaarte wat wag om gevul word met werklike resultate "is wat sal gebeur." Toe het hy skertsend bygevoeg: "Dit is die enigste moontlike probleem in my lewe." Hier is 'n 10 slaggate wat advies aan te bied oor hoe die sake-eienaar die plan kan sit om te werk vir die maatskappy. TIEN BEPLANNING slaggate en hoe dit te vermy Dit is waar: Die proses van voorbereiding van 'n sakeplan is self waardevol. Maar, beteken dit nie sin maak om so 'n omvattende dokument te ontwikkel en dan vergeet van dit. Die volgende is 'n lys van die tien mees algemene foute sake-eienaars te maak in die gebruik van hul planne-en die remedies vir hulle. 1. Gebruik eendoelige. Entrepreneurs tipies voor te berei 'n plan om geld in te samel en selde dink oor eintlik die gebruik daarvan. Middel: Stres implementering. Die plan moet spesifieke doelwitte vir die sleutel bestuurders en 'n plan om hulle te bereik in te sluit. 2. Een-persoon verbintenis. As een persoon die hele plan (bv die president van die onderneming) skryf, sleutel bestuurders is onwaarskynlik dat ten volle daartoe verbind om dit te. Reg te stel: Betrek al die lede van die bestuurspan in die voorbereiding van die plan. Het elke lid skryf 'n artikel van die plan. 3. Benigne verwaarlosing. Sodra dit afgehandel is, die sakeplan sit op die rak en versamel stof. Buite sig, uit die hart. Middel: Maak die opvolg van die plan maklik. Skeduleer gereelde vergaderings om die plan en die vordering wat gemaak is in die totstandbrenging van die doelwitte en doelstellings gestig bespreek. 4. onwerkbaar dokument. Bestuurders skep 'n plan wat so groot en kompleks dat dit ontmoedig almal uit eintlik die gebruik daarvan. Middel: Gee die plan lewe deur die ontwikkeling van 'n bladsy optrede opsommings vir elke departement. Vra bestuurders om vordering op hul verantwoordelikhede te werk op gereelde vergaderings. 5. Ongebalanseerde toepassing. Soms, bestuurders gee 'n buitensporige bedrag van aandag aan 'n gedeelte van die plan-bemarking of finansies, byvoorbeeld. Reg te stel: Kry gebalanseerde deelname van die belangrikste bestuurders en werknemers op alle gebiede van die maatskappy. Plus, fokus 90 persent van die bestuur aandag binne die volgende jaar. 6. Ontnugtering. Bestuurders kry ontnugter toe die wat in die plan gelê scenario versuim om te ontwikkel. Reg te stel: Ontwikkel gebeurlikheidsplanne-positiewe sowel as negatiewe. Wat gebeur as. 7. Te aksie-georiënteerde. Aksie-georiënteerde bestuurders is geneig om te vergeet van die plan sodra dit voltooi is. Hulle wil terug na die werklike wêreld van besigheid te kry. Middel: Gebruik hul aksie-oriëntasie hierdie bestuurders aan te moedig om planne vir hul areas van verantwoordelikheid te ontwikkel. 8. Geen prestasiestandaard. Te dikwels, bestuurders versuim om meetbare standaarde vas te stel in die plan. 9. Swak vordering beheer. Implementering van die plan is sonder beheer, want vorderingsverslae verlore in die mengelmoes van alledaagse besigheid. Reg te stel: Hou gereelde vergaderings om vordering op die plan en niks anders te bespreek. 10. Vroeë verbruik. Die plan word verouderde want niemand pla om dit by te werk. Middel: Werk die plan elke ses maande. Die manier wat jy nooit loop uit van planne. Die tweede belangrike funksie van die sakeplan is om leners en beleggers te lok. Te dikwels klein sake-eienaars te nader potensiaal leners en beleggers onvoorbereid om hulself en hul besigheid konsep te verkoop. Eenvoudig krap 'n paar rowwe syfers op 'n notitieblok om 'n lening aansoek te ondersteun is nie genoeg nie. Aansoek om lenings of 'n poging om beleggers te lok sonder 'n sakeplan produseer selde die gewenste resultate. Die beste manier om die nodige kapitaal te bekom, is om 'n gesonde sakeplan voor te berei. Die entrepreneur moet dit ontwikkel met groot aandag aan detail, want dit is 'n belangrike faktor in haar verkope voorlegging aan potensiële leners en beleggers. In die meeste gevalle, sal die gehalte van sakeplan die firma se swaar weeg in die besluit om uit te leen of om fondse te belê. Die gehalte van die plan bepaal die eerste indruk die potensiaal leners en beleggers van die maatskappy en sy bestuurders. Daarom moet die finale produk hoogs gepoleerde en professionele in beide vorm en inhoud nie. 'N Plan is 'n weerspieëling van sy skepper. Dit moet demonstreer dat die entrepreneur ernstig oor die onderneming het gedink en wat sal dit te laat slaag. Voorbereiding van 'n soliede plan dui aan dat die entrepreneur die tyd geneem het om haar idee om papier te pleeg. Susan Garber, 'n Small Business Development Center (KSOK) direkteur, beveel: "Aan die stap van 'n besigheid begin neem sonder om te dink dit deur 'n groot fout." Tog, te veel entrepreneurs doen net dat. Garber beweer dat, van die kliënte sy sien, "net een uit 'n honderd het 'n redelike sakeplan." Die hoofrede is ongeduld Nog besigheid adviseur sê: "Hulle wil om te gaan met die bou van die besigheid;. Hulle het nie ' tyd om 'n sakeplan te skryf. " Die bou van 'n plan dwing ook die entrepreneur om beide die positiewe en die negatiewe aspekte van die besigheid te oorweeg. Verduidelik een waagkapitaal bestuurder, Die eerste ding wat waagkapitaliste reageer op die sakeplan, want dit wys dat die individue die nodige graaf werk gedoen om te wys dat hulle ernstig is. Ek wil sien dat die bestuur het die dissipline om die plan op papier gesit het, wat beteken dat hulle 'n half-pad ordentlike kans bou van 'n besigheid. As hulle nie hierdie oefening te doen, hulle sal waarskynlik nie die dissipline om 'n besigheid te bou. " 'N Entrepreneur kan nie toelaat dat ander die sakeplan voor te berei vir hom. Buitestaanders kan die besigheid nie verstaan ​​nie voorsien die voorgestelde maatskappy sowel as die entrepreneur kan. Ook, omdat hy die voorlegging aan potensiële leners en beleggers sal maak, die eienaar moet die besonderhede van die hele sakeplan te verstaan. As die entrepreneur nie 'n volledige begrip van die plan, sal hy 'n negatiewe evaluering ontvang, en in die meeste gevalle, sal die resultaat deur die finansiële instelling of belegger verwerp. Alice Medrich, medestigter van Cocolat, 'n vervaardiger van spesiale kerse en nageregte, onthou haar eerste poging om die verhoging van kapitaal. In die eerste plek, het ek na die bank, en ek was so swak voorberei en so onseker oor wat ek vra oor. Ek was baie onseker met 'n bankier. Ek het nie geweet hoe om te beskryf wat ek doen met enige vertroue. Ek het nie geweet hoe om 'n sakeplan te bied. En Hy is neerbuigend vir my. As ons terugkyk op dit, kan ek verstaan ​​waarom Ek nie bereid was om. Ons het nie die lening te kry. Versigtig, bedagsaam voorbereiding kan die verskil tussen sukses en mislukking te maak wanneer jy inkopies doen die kapitaalmark. As een suksesvolle aansoeker wat professionele hulp gebruik gestel, "Ek het nog nooit 'n klomp geld geleen voor, hut Ek voel gemaklik in gesprek met bankiers, want ek het 'n stelling wat ek geglo het in en het die nodige inligting." Hoewel elke maatskappy se sakeplan die unieke persoonlikheid van die onderneming moet beklemtoon, moet elke plan sekere riglyne volg. Hierdie afdeling beklemtoon die belangrikste elemente van 'n doeltreffende sakeplan. II. Die elemente van 'n SAKEPLAN Hierdie afdeling skets die primêre komponente van 'n soliede sakeplan, maar in al die klein sake-eienaar moet erken dat so 'n plan moet hy op maat, beklemtoon sterkpunte die maatskappy se. Baie klein sake-bestuurders in diens van die professionele hulp van prokureurs en rekenmeesters in die voorbereiding van hul sakeplanne. Vir diegene eienaars wat onbekend is of ongemaklik met sakebeplanning, verhuring sulke professionele mense om te organiseer en te poets kan die plan wys wees. Maar, die verspreiding van gestandaardiseerde beplanning formate het gelei tot 'n neiging in die rigting massa-vervaardigde sakeplanne wat versuim om resultate te lewer. Die entrepreneur moet pasop vir hierdie koekie-snyer benadering omdat dit versuim om die unieke sterkpunte van 'n voorgestelde sake-onderneming te verkoop. Onthou: Niemand kan jou plan te skep vir jou. Dele van die Besigheidsplan Die Uitvoerende Opsomming. Om die voorlegging aan elke potensiële finansiële instelling of belegger op te som, moet die entrepreneur 'n uitvoerende opsomming te ontwikkel. Dit moet hy bondige-n maksimum van twee bladsye en moet al die relevante punte van die voorgestelde transaksie op te som. Die opsomming moet die doel van die finansiële aanvraag verduidelik, die dollar bedrag versoek, hoe die fondse gebruik sal word, en hoe enige lenings terugbetaal sal word. Dit is ontwerp om die leser se aandag te vang. As dit mis, is die kanse van die res van die plan gelees is minimaal. 'N Goed ontwikkelde, samehangende opsomming bekendstelling van die finansiële voorstel sal 'n gunstige eerste indruk van die eienaars en die besigheid te vestig, en kan 'n lang pad in die rigting van die verkryging van finansiering gaan. Hoewel die uitvoerende opsomming is die eerste deel van die sakeplan, moet dit die laaste gedeelte geskryf wees. Maatskappy Geskiedenis. Die bestuurder van 'n bestaande klein besigheid moet 'n kort geskiedenis van die teël bedryf voor te berei, met klem op die aansienlike finansiële en operasionele gebeure in die lewe van die maatskappy se. Hierdie afdeling moet fokus op die suksesvolle voltooiing van die verlede doelwitte en moet aandui beeld van die firma se. Business Profile. Om leners en beleggers te vergewis van die aard van die besigheid, moet die eienaar op te neem in die sakeplan 'n algemene beskrywing van die werking daarvan. Hierdie afdeling moet begin met 'n verklaring van die maatskappy se algemene maatskappy se doelwitte en 'n nouer definisie van sy onmiddellike doelwitte. Saam het hulle bepaal wat die besigheid beplan om te bereik, hoe, wanneer, en wat sal dit doen. Doelwitte is lang afstand, breë stellings van wat die maatskappy beplan om te bereik in die verre toekoms. Hulle is aspirasies wat die algehele rigting van die maatskappy te lei en uit te druk die maatskappy se raison d'кtre. Met ander woorde, beantwoord hulle die vraag, "Waarom is ek in die besigheid?" Antwoord so 'n basiese vraag verskyn voor die hand liggend te wees, maar baie entrepreneurs kan die basiese doel van hul besighede nie definieer. Die direkteur van 'n entrepreneuriese Boot Camp sê, Dit is ongelooflik wat 'n kronkelende ervaring [definisie van die besigheid se doel] kan wees. Dit is moeilik vir hulle om hul idees te distilleer. Baie mense weet nie wat besigheid hulle in. " Die eienaar van 'n klein ketting van baba produkte winkels het duidelik gedefinieerde doel van sy maatskappy. Om die beste dien die behoeftes van kliënte wat winkels bied 'n onvergelykbare kombinasie van keuse, gehalte, en diens teen mededingende pryse. Doelwitte, aan die ander kant, is kort termyn, spesifieke doelwitte wat bereikbaar, meetbare en beheerbaar is. Elke doelwit moet weerspieël 'n paar algemene besigheid doel en sluit 'n tegniek vir die meet van vordering in die rigting van sy prestasie. Om sinvol wees, moet 'n objektiewe n tydraamwerk vir prestasie het. In opsomming agtergrond die klein maatskappy se moet die eienaar die huidige stand van die kuns in die bedryf te beskryf en identifiseer die belangrikste faktore wat nodig is vir sukses in die marksegment sy sal meeding in. Sy moet die huidige toepassing van die produk / diens in die beskryf mark en sluit projeksies vir die toekoms aansoeke. Byvoorbeeld, kan 'n vervaardiger van silikon chips die sleutelrol sy produk speel in rekenaartegnologie te bespreek en kan verhoogde vraag deur robot vervaardigers projekteer. Daarbenewens moet die eienaar op te neem in die plan algemene langtermyn groei tendense vir die hele bedryf, insluitend stabiliteit vir die vraag van die produk en ontluikende tendense wat die vraag. Hierdie afdeling moet ook die invloed van die regering regulering en wetgewing in die besigheid bedryf beskryf. Maatskappy se strategie. 'N selfs meer belangrike deel van die sakeplan is die eienaar se siening van die strategie wat nodig is om die kompetisie te ontmoet. Dit moet kommentaar lewer oor hoe die eienaar beplan om die maatskappy se doelwitte in die gesig van die kompetisie en die regering regulasie te bereik. Een beleggingsadviseur state, "Baie sakeplanne gee fancy, indrukwekkende finansiële projeksies, maar moenie jou genoeg vertel hoe die maatskappy gaan hierdie vooruitskattings te bereik." Die bestuurder moet ook karakter-die beeld gewenste die firma se beskrywing van die besigheid sal probeer aan die projek. Byvoorbeeld, kan 'n klerewinkel projekteer 'n paar foto's: 'n hoë gehalte, klassieke goedere winkel; 'n byderwetse, hoogmode winkel; of 'n-ekonomie georiënteerde afslag uitlaat. Hierdie segment van die sakeplan moet die metodes die maatskappy kan gebruik om die belangrikste vereistes vir sukses vroeër geïdentifiseer ontmoet uiteen te sit. As, byvoorbeeld, 'n sterk, goed opgeleide verkope van krag word beskou as 'n kritieke element vir sukses, moet die eienaar van 'n plan van aksie te ontwikkel vir die samestelling van 'n. Hierdie afdeling moet basiese strategiese elemente na vore te bring. Beskrywing van firma se Produk / Diens. Die sake-eienaar moet die maatskappy se algehele produk lyn te beskryf, gee 'n oorsig van hoe die goedere / dienste gebruik. Tekeninge, diagramme en illustrasies wat nodig mag wees as die produk is hoogs tegnies van aard. Dit is die beste om die produk en diens beskrywings te skryf sodat leken hulle kan verstaan. In 'n verklaring van die posisie van die goedere 'in die produklewensiklus dalk ook hy nuttig. Die bestuurder moet 'n opsomming van enige patente, handelsmerke, of kopiereg van die produk of diens te beskerm teen skending deur mededingers. Ten slotte, moet die eienaar 'n eerlike vergelyking van die maatskappy se produk of diens met dié van mededingers te voorsien, met verwysing na spesifieke voordele of verbeterings wat haar goedere of dienste unieke en dui planne vir die ontwikkeling van die volgende generasie goedere en dienste wat ontwikkel uit die huidige produk lyn te maak. Vervaardigers moet 'n beskrywing van die produksie-proses in diens, strategiese grondstowwe wat nodig is, en bronne van toevoer gebruik. Daarbenewens moet hulle die metode van produksie op te som en te illustreer die plant uitleg. Bemarkingstrategie. Een van die belangrikste probleme van potensiële leners en beleggers is of daar 'n werklike mark vir die voorgestelde produk of diens. Elke klein sake-eienaar op soek na fondse moet neem in die sakeplan 'n beskrywing van die maatskappy se teikenmark en sy eienskappe. Definiëring van die teikenmark en sy potensiaal is een van die belangrikste en moeilikste dele van 'n sakeplan. Dit moet wys hoe die entrepreneur beplan om die idee te omskep in 'n produk of diens kliënte sal wil koop. Byvoorbeeld, die eienaar van 'n klein ketting van baba produkte winkels tipiese kliënt se sy firma as 'n verwagtende moeder 18-34 jaar oud ( 'n gemiddeld van 26,3 jaar) in die vyfde tot agtste maand van swangerskap geïdentifiseer, meestal inkopies saam met haar ma. Een waagkapitalis beweer dat die belegger "moet glo dat die maatskappy 'n aantreklike mark gerig en het 'n plan om 'n onregverdige deel van dit te vang ontwikkel." Bewys dat 'n winsgewende mark bestaan ​​behels twee stappe: 1. Resultate Marketplace Belang. Die entrepreneur moet in staat wees om te bewys dat kliënte in die mark het 'n behoefte aan die produk of diens en bereid is om daarvoor te betaal. Hierdie fase is relatief maklik vir 'n maatskappy met 'n bestaande produk of diens nie, maar kan hy baie moeilik vir een met net 'n idee of 'n prototipe. In hierdie geval, kan die entrepreneur die prototipe te bied aan 'n paar potensiële kliënte om skriftelike getuigskrifte en evaluerings aan beleggers te wys nie. Of, kan die eienaar van die produk aan verskeie kliënte te verkoop teen 'n aansienlike afslag. Dit sou bewys dat daar is potensiële kliënte vir die produk en sal demonstrasies van die produk in werking stel. 2. eise Dokumentering mark. Te veel sakeplanne staatmaak op vae veralgemenings soos, "Hierdie mark is so groot dat as ons net 1 persent van dit, sal ons gelyk te breek in agt maande." Sulke verklarings is nie gerugsteun deur feite en kan nie realisties wees. Sê een onderneming spesialis, "Ek is regtig nie belangstel in 'n 2-persent markaandeel van 'n $ 8 miljard besigheid, want ek weet dat jy daardie soort van markaandeel nie kan kry met 'n nuwe onderneming." Eise van markgrootte en groeikoerse moet ondersteun word deur feite. Resultate van markopnames, kliënt vraelyste, en demografiese studies leen geloofwaardigheid aan 'n entrepreneur se dikwels optimisties verkope projeksies. Kwantitatiewe mark data is belangrik omdat dit die grondslag vorm vir al finansiële projeksies die maatskappy se belang in die sakeplan. Een entrepreneur uiteengesit om te bewys dat daar 'n voldoende mark vir sy sake-idee: 'n gerief kos restaurant bied volledige take-out etes vir professionele mense wat die tyd om te kook 'n gebrek. Hy ingesamel volumes van data op die kliënt koopgewoontes en 'n demografiese profiel van die kliënte die meeste geneig om sy restaurant begunstigen ontwikkel: families van twee inkomstes en enkele hoofde van huishoudings. Van opnames, het hy ontdek dat die prys is nie die primêre oorweging; kwaliteit en gerief swaarder prys kommer. Die noodsaaklike doel van hierdie afdeling van die plan is om die basiese beginsels te identifiseer vir die finansiële vooruitskattings wat volg. Verkope, wins, en kontant voorspellings moet gestig in meer as wensdenkery. 'N effektiewe analise van die mark moet die volgende te identifiseer. Teikenmark-Wie is die primêre kliënte? Wat is hul eienskappe? Wat doen hulle koop? Hoekom doen hulle koop? Wat verwag hulle oor die produk of diens? markgrootte en tendense-Hoe groot is die potensiële mark? Is dit groei of krimp? Hoekom? Is behoeftes van die kliënt te verander? Is verkope seisoen? Is die vraag wat gekoppel is aan 'n ander produk of diens? Pryse-Wat is die prys vlakke bestaan ​​in die mark? Hoe sensitief is kliënte te prysveranderinge? Kan die beplande prys te produseer 'n wins? Advertising-Watter media is die mees doeltreffende in die lees van die teikenmark? Hoe sal hulle gebruik word? Verdelingsvrye Hoe sal die produk of diens wat hy versprei? Wat is die gemiddelde verkoop? Hoeveel verkope oproepe neem dit om 'n verkoping te sluit? Wat aansporings bestaan ​​vir verkope mense? Hierdie gedeelte van die plan moet ook die kanale van verspreiding die klein sake sal in diens (pos, in-huis verkope van krag, verkope agente, kleinhandelaars) beskryf. Ook, moet die eienaar algehele pryse beleid van die firma se sowel as die bevordering beleid, insluitend die reklame begroting, media gebruik, en publisiteit pogings op te som. waarborge en waarborge vir sy produkte en dienste van die maatskappy se aangespreek moet word. Hierdie gedeelte van die plan moet verstaan ​​haar teiken kliënte die entrepreneur se beklemtoon. Een private belegger beveel entrepreneurs skryf sakeplanne soos volg. Wees markgedrewe, nie-produk-gedrewe. Wys 'n goed nagevorsde begrip van wat kliënte regtig wil. Lig die voordele om 'n kliënt koop die produk of diens. Waar moontlik, te kwantifiseer voordele in terme van kostebesparing of inkomste generasie. Wys wie en waar kliënte is. Kwantifiseer die mark in terme van eenhede of dollars of beide. Mededinger analise. Die entrepreneur moet ook die kompetisie het die maatskappy in die gesig staar beskryf. Versuim om 'n realistiese aanslag van mededingers bied maak die eienaar lyk hy swak voorberei, naïef, of oneerlik. Inligtingversameling op die mark aandele mededingers, produkte en strategieë is gewoonlik nie moeilik. Handel verenigings, kliënte, bedryf tydskrifte, verteenwoordigers bemarking en verkope literatuur is waardevolle bronne van data. Die fokus van hierdie artikel moet wees om te demonstreer hoe die maatskappy die entrepreneur se het 'n voorsprong bo sy mededingers. Wat onderskei haar produkte of dienste van ander reeds op die mark en hoe sal hierdie verskille te produseer 'n mededingende voordeel? Volgens een finansiële deskundige, "Die mees suksesvolle klein maatskappye is dié wat begin met 'n bemarking benadering wat bepaal wat die mark wil hê en dan bedink dit" CV's Beamptes / Eienaars. Die belangrikste faktor in die sukses van 'n sake-onderneming is sy bestuur. Finansiële beamptes en beleggers weeg swaar die vermoë en ervaring van bestuurders van die firma se in finansieringsbesluite. Verduidelik die eienaar van 'n uitvoerende soek firma, "Entrepreneurs moet besef wat hulle goed te doen en wat hulle nie goed doen nie, en dan 'n bestuurspan met komplementêre vaardighede om die werk te doen. Mense is die belangrikste deel van 'n nuwe onderneming werk. "Die plan moet die CV's van sake beamptes, sleutel direkteure en enige persoon sluit met ten minste 20 persent eienaarskap in die maatskappy. Onthou: Leners en beleggers verkies ervare bestuurders. 'N CV moet onderwys die individu se som, werk geskiedenis beklemtoon bestuurs verantwoordelikhede en pligte), en relevante sake ervaring. Wanneer die opstel van 'n persoonlike profiel, moet die eienaar hersien die primêre redes vir klein sake-mislukking en wys hoe die span sy vaardighede en ervaring sal gebruik om dit te vermy. Leners en beleggers sal kyk vir die ervaring, talent, en integriteit van die mense wat die lewe sal blaas in die plan. Hierdie gedeelte van die plan moet toon dat die maatskappy het die regte mense georganiseer in die regte manier vir sukses, One ervare private belegger beveel entrepreneurs om die volgende te onthou. Idees en produkte nie daarin slaag; mense doen. Wys die sterkte van 'jou bestuurspan. 'N top-notch bestuurspan met 'n verskeidenheid van bewese vaardighede is noodsaaklik Wys die sterkte van sleutel werknemers en hoe jy sal hulle behou. 'N Raad van Direkteure of adviseurs wat bestaan ​​uit kundiges in die bedryf verleen geloofwaardigheid en kan die waarde van die bestuurspan te verbeter. Plan van die operasie. Om te voltooi die beskrywing van die besigheid, moet die eienaar 'n funksionele organisasiekaart wat sleutelposisies en die personeel hulle beset identifiseer bou. Bling 'n bestuurspan met die regte dinge is moeilik, maar hou dit saam tot die maatskappy kry tot stand kan moeiliker wees. So, moet die entrepreneur kortliks die stappe wat gedoen is om die sleutel beamptes aan te moedig met die maatskappy te bly. Dienskontrakte, aandele van eienaarskap, en voordele word algemeen gebruik om te hou en te motiveer sleutel werknemers. Ten slotte, 'n beskrywing van die vorm van eienaarskap (vennootskap, gesamentlike onderneming, S korporasie) en van enige huurkontrakte, kontrakte, en ander relevante ooreenkomste met betrekking tot die operasie is ook nuttig. Finansiële inligting. Een van die belangrikste afdelings in die sakeplan is 'n gedetailleerde uiteensetting van die lening of 'n belegging pakket-die dollar en sent van die voorgestelde transaksie, leners en beleggers gebruik afgelope finansiële state vir die gesondheid van die klein onderneming en sy vermoë om terug te betaal oordeel lenings of genereer genoeg opbrengste. Die eienaar moet afskrifte van groot finansiële state van die onderneming te voorsien uit die afgelope drie jaar. Hierdie state moet geouditeer deur 'n gesertifiseerde openbare rekenmeester, omdat finansiële instellings verkies dat ekstra betroubaarheid. Maar 'n finansiële oorsig van die verklarings deur 'n rekenmeester kan voldoen paar vereistes. Die bestuurder moet versigtig maandelikse berei geprojekteerde (of pro forma) finansiële state vir die operasie vir die volgende twee tot drie jaar (en moontlik vir twee jaar deur kwartale) met behulp van verlede bedryfstelsel data, gepubliseer statistieke en die toekomstige oordeel drie stelle van voorspellings lei van die inkomstestaat, balansstaat, kontantbegroting, en skedule van beplande kapitale uitgawes. Sy moet die volgende insluit voorspellings onder pessimisties, waarskynlik, en optimisties voorwaardes om die onsekerheid van die toekoms te besin. Een konsultant sê dat die mees algemene fout entrepreneurs te maak by die bou van 'n sakeplan is die versuim om te beplan vir verskillende scenario's. "Dit is altyd belangrik om te onthou wat die risiko's is," sê sy. Dit is noodsaaklik dat al drie stelle voorspellings realisties wees. Entrepreneurs moet die neiging om die getalle fudge werklik indrukwekkend om te kyk vermy. Finansiële beamptes sal hierdie vooruitskattings teen gepubliseer industrie standaarde te vergelyk en sal onredelik voorspellings te spoor. Trouens, sommige waagkapitaliste outomaties finansiële projeksies 'n entrepreneur se afslag met soveel as 50 persent. Nadat sy die voorspellings voltooi, kan die eienaar gelykbreekpunt en verhoudingsanalise op die geprojekteerde syfers uit te voer. Dit is ook belangrik om 'n verklaring van die aannames waarop hierdie finansiële projeksies gebaseer is. Potensiële leners en beleggers sal wil weet hoe die entrepreneur afgelei voorspellings vir verkope, koste van goedere verkoop, bedryfsuitgawes, debiteure, versamelings, voorraad, en ander belangrike items. Uitspel sulke aannames gee 'n plan meer geloofwaardigheid. Die tabel hieronder bied tien maniere om die gehalte van die geskatte finansiële state te verhoog. Tien maniere om intern voorberei finansiële state te versterk. 1. Gebruik 'n piramide van verslae (bv opsommings deur progressiewe vlakke van detail). 2. Vergelyk historiese state (werklike resultate) te voorspel stellings wat gemaak is in die verlede. Dit sal jou help om vas te stel hoe akkuraat jou voorspelling metodes is. 3. Sluit nonfinancial statistieke soos eenhede verskeep, voorraadomsetsnelheid, ens Alhoewel hierdie inligting elders in jou sakeplan vervat, dit help om die groter prentjie te verduidelik. 4. tendense Plot in sleutel statistieke met behulp van grafieke. 'N Visuele interpretasie van die inligting maak dit makliker om die kursus jou besigheid reis begryp. 5. isoleer alle herhalende koste en beleggings wat sal betaal in die toekoms. Dit is een van die belangrikste probleme van potensiële beleggers / leners. 6. Wys verkope detail (bv deur eenhede teen vervangingsonderdele, per produk lyne, deur verspreidingskanale). Weereens, hoe meer detail wat jy kan bied, hoe minder vrae wat ontstaan ​​as gevolg van beleggers / leners. 7. Skei afslag met behulp van standaard verkooppryse en kodes vir die verskillende tipes van afslag. Die beheer van inkomste erosie kan net so belangrik soos die beheer van koste wees. 8. Analiseer koste insluitende inkrementele (veranderlike), geprogrammeer (diskresionêre) en vaste. 9. Afsonderlike bedryfskoste deur funksie (bv aankope, bemarking). Beleggers / leners sal wil sien waar die geld bestee is in die verlede, maar groepe van soortgelyke koste is meer betekenisvol as 'n verskeidenheid van rekeninge. III. Capital. Voorwaardes. IV. a. b. c. a. c. d. e. a. Wie is hulle? b. a.

No comments:

Post a Comment